Virkade converse till Elias

Godmiddag!

Idag har varit en riktigt seg och slapp dag, det började med att Elias vaknade kl 4 i morse/natt, som tur är höll han ut till 5 innan han fick mat, sen somna han om och sov till 9 ungefär, tack och lov för det. Men trots det är man trött i huvudet, jag har jätte svårt att somna om på morgonen om jag en gång har vaknat.

Tänkte lägga in lite bilder nu, scrapbook grejer som jag fyndat, allt för 145 kr totalt samt virkade converse skor till lilleman. Jag trodde det bara var ett par men det var tydligen två :-) kostade 90 kr+frakt, inte illa. Jätte söta är dom i allafall.

Hur ser dagen ut för er?

Här ska man börja med maten om ett tag, blir fläskfile idag, min speciella gryta jag brukar göra, ska bli mums.

Kram på er










Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0