Äntligen fredag

Godmorgon!

Här gjorde Elias morgon redan kl 4 men som tur är somna han om vid 05.40 och sov i 1½ timme vilket jag med gjorde. Sambon började jobba halv 6 stackarn. Men när han kommer hem börjar äntligen helgen och han är dessutom ledig mån och tisdag vilket är kanon då vi ska till bvc och inskrivning dom dagarna.

Imorgon åker vi till Kisa och hjälper en kompis att flytta. Jag får inte bära nåt säger min vän pga graviditeten :) hon är så gullig så jag ska stanna i nya lägenheten och packa upp istället.



 Visst låter det mysigt och reglerna är så enkla med. Tävla du med.

Snart ska lilleman få lite mat här och sen tar vi en promenix till affären, behöver gå in på lindex och shoppa lite.

Vad är era planer för helgen?

Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0