Våren är här

Godmorgon!
Hade ni en trevlig valborg? Vår var rätt mysig faktiskt, dock gick vi inte och titta på någon brasa eller liknande då alla tider inföll på lillemans ät och sovtider, så vi stanna hemma och myste hela familjen istället. Åt hemmagjorda hammburgare och sådär, det gick minst lika bra det :)
Snart helg igen, hoppas dagarna går fort nu, jag har ett sånt illamående denna graviditeten så ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen faktiskt, tänk om det är en tös denna gång :-D vore skoj med en av varje men könet spelar ingen roll bara den lill* är frisk och mår bra så.
Gick in i vecka 8 idag, de första veckorna nu går såå sakta. Den 22:a ska jag på inskrivning hos barnmorskan.
På måndag ska vår lillplutt göra sin sista hörselmätning i narkos denna gång, jag hoppas verkligen det går bra denna gång. 6:e gången gillt. Sambon tog ledigt för att vara med då jag inte tål att se när dom sätter kanyler osv på andra, på mig är det skit samma men på andra funkar det INTE, KAN INTE ENS SE PÅ TV.
Våren är här också, underbart eller hur :-) det var typ "bara" 15 grader i skuggan igår men så skönt ändå. Vi gick och tog oss en glass och lillen han bara sov i vagnen *L*
Uppdaterar lite senare. Kram på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0