Olyckan var framme i morse

Godmorgon!
 
Eller ja en god morgon är det inte i allafall. Elias vaknade vid 05.20 och strax innan 8.00 tappar han balansen eller något och ramlar rakt in i soffbordskanten :-( det blev en rejäl bula, som tur är verkar han må bra, pigg och glad. Har inte kräkts eller något sådant och äter och dricker som vanligt. Men fan vad ont det måste ha gjort :-( gör ont i hela mig när jag ser bulan på honom.
 
På onsdag kommer min mamma, trodde ju det var på fredag först men hade blandat ihop datumen. På onsdag är det även dags för ett besök hos barnmorskan, förhoppningsvis sista besöket innan lillan tittar ut.
 
Har ni haft en bra helg?
 
Vår helg har varit väldigt lugn. Jag blir ju yr och nästan svimmfärdig om jag går för mycket&länge och måste då sätta mig ner. Antar väl att det är så mkt som påfrestas i kroppen nu när det börjar närma sig.
 
Förvärkar har jag hela tiden så jag hoppas väl på att det sätter igång på riktigt snart.
 
Sitter här och fikar med min sambo och Elias, blir nog bara en mysdag idag och ha koll på lilleman så han inte blir sämre.
 
Ville bara uppdatera att vi mår bra och att ingen bebis tittat ut ännu :)
 
Önskar er en bra dag. Kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Ajaja stackars! Hoppas att ni får en bra helg - med eller utan bebis ;)

2012-11-30 @ 12:26:37
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0