Vecka 34

Halloj på er!
 
Äntligen fungerar datorn som den ska och jag kan uppdatera normalt igen.
 
Gick in i vecka 34 idag (33+0) och än så länge bor bebisen kvar i magen men värkarna har börjat bli mer intensiva nu. Har ont på nätterna med och kan inte sova pga den rejäla och onda "mensvärken" jag har. Bricanyl verkar inte hjälpa längre heller, stämmer det att man blir imun mot det efter ett tag?
 
Jo det är oerhört jobbigt att bara vila när man har en 1 åring hemma men jag försöker och har typ bara gått utanför dörren 2 ggr på dessa veckor, frusterande men snart förhoppningsvis är det över snart.
 
Vad ska ni göra i helgen?
 
troligtvis blir det lugnt här, troligen kommer svärföräldrarna hit för sambons mamma var på ullared igår och vi skicka med henne en lista på saker hon skulle köpa ;-)
 
Tips på vad man ska packa i bb väskan? tänkte snart göra det eftersom jag inte hann det första gången innan det var dags :)
 
Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Mjukt toalettpapper! Och sen lite småsaker till bebis! och Kamera! ;)

2012-11-05 @ 18:12:20
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0