Bjuder på lite bilder

Godmorgon!
 
Trots att jag ska ta det väldigt lugnt har jag oerhört svårt för det men jag gör så gott jag kan. Nu är i allafall jag uppe med en liten herre som vaknade 06.15, trodde han skulle sova längre eftersom han mellan halv 9 igår kväll till 00.00 vakna 3 ggr. Vid 00.00 höll han sen sig vaken till 01.30 så sambon fick gå ut och gå med honom även inatt. Det är pga det jag är uppe nu men blir att väcka sambon innan min mamma vaknar för hon blir ju arg om jag antränger mig för mycket.
 
Imorgon är det TUL ( tillväxtultraljud) så det ska bli kul att se lillan en sista gång i magen innan hon kommer ut till oss. Ser fram emot detta. Imorgon åker alla hem till malmö igen så förhoppningsvis sover Elias bättre efter det.
 
Igår hade vi kalas för honom lite i efterskott och det var riktigt trevligt. Tårtan jag gjorde tyckte han om. Blev ingen avencerad då han också skulle äta den nämligen.
 
Vi bjöd på smörgårdstårta också som sambon hade gjort kvällen innan, riktigt god var den och det är typ hälften kvar av den så blir nog en bit idag med.
 
Vad har ni gjort i helgen då?
 
Lägger in ett par bilder från igår då.
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Satu med 4 småttingar och gravid

Jisses vad tiden går fort!!!

2012-10-24 @ 13:11:56
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0