En shoppingdag med Elias och mamma

Godmorgon!
 
Befinner mig i Malmö just nu, var typ 6 månader sedan jag var här nere senast. Har varit här sen i fredags eftermiddag och ska åka hem på torsdag igen tänkte jag. Självklart är Elias med ner.
 
Hade en trevlig dag igår med Elias och min mamma. Vi gick och shoppa lite vinterkläder åt lilleman bland annat.
 
Overall till Elias
Mössa till Elias
Tjock tröja till Elias
Strumpor till Elias
Mammaleggings till mig
2 toppar till mig
2 amningsbhar till mig
2 bodysar till bebisen i magen
 
Allt detta gick på under 1000 kr så det var mycket man fick för pengarna tycker jag.
 
Händer nog inte så mycket här idag, vi ska ner till min mosters stuga eftersom mamma, min moster samt mormor&morfar brukar spela kort och fika på tisdagar, så då följer jag och Elias med. Ikväll kommer nog syrran upp på fika här hos mamma.
 
Lägger in ett par bilder på mina köp utom det jag köpte till mig.
 
Har ni haft en bra helg då?
 
Kramar
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Mysiga dagar och låter som du gjorde riktiga fynd!

2012-09-18 @ 18:17:22
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0