Äntligen fredag

Godmorgon!
 
Sitter här i lugn och ro och dricker mitt morgonkaffe innan resten av familjen vaknar. Inatt har jag faktiskt sovit riktigt bra, fick sova mellan 23-03.30 då skulle lillan ha mat och sen 04.30-07.00.
 
Äntligen fredag och snart helg då, har ni några roliga planer för helgen?
 
Vi har än inget planerat utom att vi ska kika på en vagn idag. Vi vill ha en enkelvagn åt Joline också men sen är det bra för då har vi 3 vagnar :-) en emmaljunga sccoter 2.0 åt Elias , Emmaljunga twin city cross åt båda barnen och sen nu lutar det åt en brio sing åt Joline.
 
Igår lyckades vi ta en jätte fin bild på barnen, den ser du nedan.
 
Igår åkte Christian med Elias till hörselvården, jag stanna hemma med Joline då det var -17 ute. Det gick jätte bra och han fick godkänt på hörseltestet utan hörapparater med :) så han hör bra. Apparaterna har han enbart för att kunna lära sig prata "normalt" dvs så det inte märks att han är hörselskadad.
 
Nu hör jag i allafall Elias som sitter och snackar i sitt rum :-)
 
Så jag får önska er en bra dag. Kramar
 

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Kikar in och önskar dig en trevlig fredag :)

2013-01-25 @ 07:48:12
URL: http://maddiie.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0