22 dagar kvar

God morgon!
 
Nu är det bara 22 dagar kvar. Vigselringen kom igår så det blir att hämta ut den då den ska hämtas ut personligen. Vem som ska göra bröllopstårtan är redan bestämt också, ska åka dit någon dag och bestämma vad som ska vara i osv sen bakas den samma morgon bröllopet är. Klänning är också utvald och fixad och alla gäster som kommer från skåne har fixat tågbiljetter hit, inte backa ur nu :-P haha tror någon skulle bli väldigt besviken då.
 
Igår sov ungarna så länge att jag nästan blev rädd, jag vågade inte riktigt kolla men dom vakna äntligen till slut. Joline vakna 9.30 och Elias 10. Inte varje dag dom sover så länge.
 
Idag är sambon ledig och sen jobbar han imorgon sen är det semester och pappaledighet till 5/8 :) på måndag börjar dom lägga sista golven här i hall och kök, dessutom börjar vi skola in Elias på dagis då med. Nu väntar vi bara på att målaren ska ringa också och bestämma tid så dom kan tapsera om allt som ska tapseras vilket är i alla rum utom vårt sovrum.
 
Bilden är tagen igår på våra barn. Vad vore livet utan er ♥ förmodligen inte mycket.
 
Vad händer idag för er gott folk?
 
Min "svärmor" blev inlagd i måndags men fick komma hem igår igen som tur är, annars skulle vi åkt och hälsat på henne idag. Igår kväll kom min fina granne förbi när ungarna lagt sig och snacka lite skit en timme.
 
Önskar er en fin dag, för det ska jag ha med min fina familj.
 
Kärlek till er
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0