Elias 2 år

God morgon!
 
Denna vecka har det varit fullt upp. Min mamma och barnens kusin har varit här hela veckan, dom åker dock hem idag. I tisdags fyllde vår stora kille 2 år, gud vad tiden går fort. Vi fira lite då samt att vi fira lite igår med allihopa dvs sambons föräldrar, syskon och respektive. Blev riktigt lyckat och vi är jätte nöjda.
 
Elias fick massor av presenter som han verkligen tyckte om samt pengar insatta på sitt sparkontö av både mormor, farmor&farfar och oss.
 
Igår efter barnen somnade gick jag och mannen och basta en stund, lite tid på tu man hand. Det var härligt och det behövdes eftersom barnen varit sjuka 1 mån nu, tror dom varit friska 3-4 dagar totalt senaste månaden, så det har blivit en hel del vaknätter pga det. Elias är bättre nu som tur är så han sover hela nätter igen.
 
Har ni haft en bra helg?
 
Instragam har jag tyvärr inte , skapa ett konto för länge sen men förstod inte hälften så jag la ner det :) använder bara facebook för det mesta men kanske skulle ge det ett nytt försök.
 
Bilderna nedan är på Elias födelesedagstårta och på barnen igår 19/10.
 
Nu ska jag roa barn och vänta på att dom andra ska vakna. Önskar er en bra dag.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0