Im back

Halloj på er!
 
Jag har inte slutat bloggat, utan haft en välbehövlig paus bara.
 
Min viktnedgång gått rätt bra. Jag har sen den 18/7-26/8 dvs ca 40 dagar gått ner 6 kg på. Dock utan slanka utan genom att äta rätt osv. Jag har slutat helt med socker i kaffet ex, unnar mig bara på helger osv.
 
Nu imorgon börjar min man jobba efter drygt 2 månaders semester&pappaledighet. Kommer bli ovant med barnen men det ska väl gå. Som tur är så har jag rätt lätta barn :) dock blir vi själva mkt denna vecka då sambon åker imorgon kväll, kommer hem måndag kväll, åker tisdag kväll, kommer hem onsdag kväll och åker torsdag kväll men det blir ju bra lön för det :) och just nu efter såhär lång semester behövs ju det, komma ifatt sig lite med ekonomin.
 
jag har ju även Elias på dagis mån-ons 9-14 så jätte kämpigt blir det ju inte.
 
Jag hoppas alla haft en bra sommar?
 
Barnen dom växer på bra, nu skiljer det bara 10 cm på längden på dom, så Joline lär växa om storebror rätt snart då han är lite liten för sin ålder.
 
Bilden är tagen i morse så den är helt färsk och ny.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

De är otroligt lika och jämnstora! Storebror måste som sagt vara liten för sin ålder är lillasyster stor för sin ålder? Kan kanske tas som tvillingar längre fram?!

2013-09-07 @ 23:03:02
Postat av: Cissi

Välkommen tillbaka ;)

2013-09-15 @ 07:30:21
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0