Ny vecka

Godkväll!
 
Barnen sover och maken är på jobb, kommer hem inatt så jag passar på att blogga lite.
 
Har inte kunnat blogga innan för blogg.se verkar ha haft problem, går inte att publicera inläggen.
 
Sitter och dricker kaffe, och tar det allmänt lugnt. Ska väl snart ta och lägga mig jag också. Värsta tröttheten börjar ge sig nu vilket är bra.
 
Vecka 14 (13+0) imorgon och missfallsrisken har minskat dratiskt, känns skönt.
 
Imorgon är det tisdag och då kommer min mamma och barnens kusin upp och hälsar på. Ska bli kul och det lär barnen också tycka. Hoppas dagarna till fredag går fort, då ska vi få se bebisen igen :) är glad att alla får ett i vecka 12-14 också som bor här, annas är det oftast bara 1 som gäller.
 
På torsdag ska jag fixa till mina naglar, sånt som behövs och sånt man måste unna sig ibland tycker jag.
 
Har helgen varit bra?
 
Här börja vi vårstäda trädgården och svärföräldrarna kom förbi.
 
Nu ska jag avsluta här och krypa ner i soffan en stund innan jag ska sova.
 
Sovgott alla.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Mysigt med ett extra ultraljud här får man snällt vänta till vecka 18-20 ;)

2014-03-20 @ 13:27:43
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0