Vecka 16

God morgon!
 
Här har vi varit sjuka hela familjen. Barnen har haft hög feber i en vecka och i torsdags var vi på VC med dom. Elias hade en rejäl förkylning och Joline dubbelsidig öroninflamation, så hon fick pencellin.
 
Dock är vi relativt friska nu, barnen har varit feberfria några dagar så idag är Elias på dagis, första gången på en vecka.
 
Imorgon kliver vi in i vecka 16, tiden går väldigt fort.
 
Var på ett UL i torsdags eftersom det plötslig rann till när jag gjorde kaffe, jag börja blöda rejält precis som i mina andra graviditeter men som tur är såg allt bra ut med bebisen och det är huvudsaken det.
 
För övrigt har helgen varit lugnt, i fredags la vi oss redan kl 8 för vi har också haft feber och varit genomförkylda.
 
Igår var mina svärföräldrar på besök, dom grädda våfflor åt oss och bjöd på det, smarrigt.
 
Den 25:e fyller min systerson hela 15 år, gud vad tiden har sprungit iväg.
 
För övrigt tror jag inte det händer så mycket här idag. Mannen åker och jobbar ikväll och kommer hem inatt någon gång men barnen sover ju bra så man klagar inte. Idag vakna Joline 7.30 och Elias fick vi väcka 7.50 :) vilka sjusovare till barn vi har.
 
Vad har ni gjort i helgen då?
 
På bilden nedan är magen i fredags, vecka 15.
 
Nu ska jag sluta här och fixa kaffe så maken får kaffe när han kommit hem från lämningen av Elias.
 
Kram på er
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0