2:a adventsmys

Gokväller!

Har er 2:a advent varit bra? Vår har varit riktigt bra faktiskt, synd bara att dagen snart är slut och vi åker tillbaka till Linköping imorgon. Tiden går ruskigt fort när man har kul, fler som tycker det?

Vi träffade som sagt min mormor&morfar idag så dom också fick se den lille. Det var riktigt kul för det är inte så ofta vi ses direkt eftersom vi bor 42 mil ifrån, men men vad gör man. Vi har även hunnit med att träffa min storebror och brors dotter, mysigt att passa på att umgås lite innan vi ska åka.

Sitter nu här och njuter utav kvällen med min mamma, sambo och Elias. Som tur är så kommer min mamma&systerson upp den 23:e igen och firar jul hos oss, så det är ju inte allt för lång tid kvar till dess.

Passa på att ta ett kort på mina två älsklingar som betyder allt för mig, lite pappa och son mys hade dom allt.

Många tycker Elias är äckligt lik Christian men jag ser inte alls den likheten. Är jag konstig eller är det fler som inte ser det? Kommentera gärna vad ni tycker.

Tänkte att jag skulle vara lite social här nu en stund, men kanske uppdaterar sen eller så blir det imorgon.

Kramar till er där ute ♥


Kommentarer
Postat av: ByCarmela

Du ser ut att ha haft en härlig dag :)

2011-12-04 @ 20:39:25
URL: http://bycarmela.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh tack!! Den bad jag Dixon att köpa in, 3500 gick den på :) Lite dyr men.. helt klart värd priset!!



Vad gullig bild btw!

2011-12-04 @ 22:21:56
URL: http://thelizy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0