Adventsmys

Godkväll i stugan!

Ber om ursäkt för att jag inte har skrivit alls idag men idag har det varit familjen som gällt hela dagen. Vi har tillbringat dagen på ikea bland anant där vi köpte lite ramar till vårt familjefoto och sen var vi även iväg och köpte julklappar till Elias :) visst han är liten och kommer inte minnas men något ville vi ändå ge.

Många tycker det är dumt när dom är så pass små, vad anser du?

När vi kom hem var Elias tvungen att äta, hade hållt sig nästan 5 timmar utan ett pip så vi fick väcka skrutten så han fick äta. Därefter tänder jag och sambon lite levande ljus och hade en mysig adventsfika tillsammans. Till fikan tog vi vars en LATTE MACCHIATO som vi älskar, det är riktigt gott men kostar ju en del dessa kapslar till tassimosen så man använder inte den allt för ofta.

För övrigt är sambon ledig imorgon och på tisdag också :) riktigt varför visste han inte men hans chef berätta i allafall det i fredags. Imorgon ska sambon till vårdcentralen för omläggning i nacken, han tycker det känns mycket bättre redan och sen ska vi till vår underbara barnmorska vi hade dom första 22 veckorna i graviditeten, det är dags för efterkontroll på mig och hon vill såklart se Elias. Eftersom jag hade gravid diabetes så flyttades jag till speciall mödravården i vecka 29 och där fick jag en annan barnmorska.

Nu ska jag ta och vila en stund, har en sådan satans huvudvärk. Sambon får ta Elias lite så jag får sova oavbrutet en stund.

Jag skriver lite senare. Kram till er


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0