Dopet bokat

Godmiddag sunshines!

Har ni sovit gott? Det har vi fått göra, lilleman somna ju på vagn promenaden igår kväll så han sov från 00.00-06.30 i morse då han vaknade för att äta, men sen somna han om igen och lät oss sova till 10.00 ungefär. Otroligt skönt var det att få sova i allafall. Nu sover han dock igen eftersom han är så otroligt trött efter gårdagen.

Nu har vi i allafall bokat en tid för dopet, känns så skönt att ha det gjort. Det kommer bli i februari när han är 4 månader gamal, dessutom är gudfar redan utvalt och han har tackat ja till att hålla Elias :) dopklänning är avklarad också, så i stort sett är det bara fika kvar att fixa men det gör man ju då.

Nu ska vi bara planera så mamma, min syster och systerson kan komma upp då också, min mamma kommer garanterat i allafall, men vi får se hur min syster jobbar då.

Vad har ni söta för planer idag?

själv är sambon ledig idag så vi ska åka och handla lite mat senare tänkte vi och städa här hemma annars ska det nog inte göras så mycet här idag vad jag vet.

Nej nu kommer sambon hem från affären så vi ska äta frukost nu :-D

Kram på er



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte fint namn ni har döpt er son till =)

2011-12-29 @ 20:39:13
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0