Godnatt igen

Gud jag är så trött att ögonen går i kors på mig, Elias var otroligt gnällig igår kväll också och sov inte så mycket, han verkade inte komma till ro riktigt, men till slut somna han och sov till 4 nu på morgonen. Nu sover han dock igen och jag ska strax lägga mig lite jag med, ska bara fixa lite saker först bla betala Elias sjuk&olycksfallsförsäkring, sånt kan vara riktigt bra och för mig är det självklart att försäkra det dyrbaraste man har ♥

Dessutom verkar det som min sambo är ledig idag också :-) inte oss emot. På nyårsafton har vi varit förlovade i 1 ÅR, vart tog tiden vägen? Detta året har gått otroligt fort och det har hänt otroligt mycket också. Vi har blivit sambo, vi har varit utomlands och vi har fått vår älskade Elias trots det har vi "bara" varit ihop 1 år och 4 mån. Älskar dig och Elias merän allting annat.

Idag ska jag verkligen passa på att umgås med min mamma och systerson, imorgon kväll åker dom tillbaka till skåne igen, men vi ses ju den 19/1 igen som tur är, då är det vår tur att åka och hälsa på där nere. Vi ses ju varje månad nu, ena månaden kommer mamma och nästa åker vi ner, måste ju bli så annars missar hon så mycket utav Elias uppväxt vilket hon inte vill.

Har ni fyndat något fint på rean än?

Kärlek till er ♥




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0