Hjälp med header?

Godmorgon till mina fina läsare

Fler än jag som är vakna nu denna lördag morgon? Tänk imorgon är det 3:e advent redan.

Först vill jag be om ursäkt över att jag beklaga mig så mycket igår, men varför berättar man inte sanningen? Jag fråga flera gånger samma fråga och fick olika svar, förvirrad? Ja det kan man ju lugnt säga att jag blir.

Jag undrar om det finns någon vänlig själ där ute som kanskse har lust att hjälpa mig med en header till bloggen? Är det en fin header är jag även villig att betala en slant för den, har sett folk som säljer dom för 50-100 kr/st.
Jag är helt lost när det kommer till bloggdesign, därför är min blogg så tråkig som den är.

Inatt har jag sovit riktigt gott ska jag tala om för er. Lilleman åt runt 01.30 och somna vid 02.00 och då slockna både mamma&pappa också :-) sen fick jag sova till 06.00 då han återigen skulle ha mat och nu sover lillfisen ännu en gång, jag borde också sova lite men jag är inte direkt trött.

Vad ska ni fina läsare göra idag? Själv blir det att åka och stor handla på maxi är det tänkt, annars har vi inga speciella planer idag, tips någon?

Kommer inte på något mer att skriva just nu, men jag återkommer under dagen, trust me =D

Kärlek till er



Kommentarer
Postat av: Elin

vad är det för header du har tänkt dig? maila mig så kan vi se om jag kan hjälpa dig!

2011-12-12 @ 09:14:33
URL: http://koiruliini.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0