Svar på tal

Hur länge fick ni ligga på neo?

Svar: Elias föddes 15 oktorber och den 25:e fick vi åka hem, så totalt 10 dagar låg vi på neo. Innan dess hade jag legat en vecka på sjukhuset pga vattenavgång i vecka 35.

Det jobbiga och dåliga med att ligga inne så länge var att vi fick ligga i grannstaden 4 mil bort, blev ju ambulans dit eftersom neo i Linköping blev fullt. Dessutom dom 2 dagar jag låg på BB så fick jag mat men när jag blev nerflyttad till barnavdelningen så fick jag enbart frukost, resten av maten fick man köpa själv, och då var det typ pizza osv som gällde. Oerhört jobbigt och framför allt dyrt. Tack och lov fick jag 2500 tillbaka på försäkringen pga sjukhusvistelsen.

För övrigt har vi varit ute på en promenad med Elias nu, baraför han skulle somna och nu sover han, så vi ska också passa på att sova en stund innan han vaknar igen. Imorgon blir det att göra köttbullar och lussekatter inför julafton, blev aldrig nåt av det idag då jag somna vid 14.30 och sov till 17.30, trött? Ja vad skulle man annars vara med en liten bebis ♥

I veckan som kommer är det fullt upp. På måndag ska Elias på sitt första läkarbesök på BVC. På onsdag ska vi göra hörseltest på honom ett sk BRA test eftersom dom vanliga testerna misslyckades 2 ggr pga förkylning. Sen ska jag ju iväg och göra nagelförlägning och ska även hinna med att träffa 2 vänner (2 olika tillfällen) och på fredag kommer ju min mamma och systerson upp.

Så detta får bli kvällens sista inlägg. Jag hoppas ni har haft en underbar lördag, det har i allafall vi haft.

Sovgott på er och dröm sött. Kramar

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har :)

Mysig design för övrigt!



Sköt om dig, kram.

2011-12-18 @ 00:31:37
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0