Tack underbara ni

För kommentarerna på julkorten. Jag vet inte om dom ska vara så eller om det ska till något mer, det jag gjort var att sudda bort bakgrunden så gott det gick i paint, bakgrunden vill ju ingen se eller hur.

Går det inte att installera photoshop 7,0 på en dator med windows 7? Någon som vet. För här blir det fel på dataöverförningen när jag försöker installera det nämligen. Riktigt irriterande för hade verkligen velat ändra på bloggen lite.

Elias ligger här bredvid och verkligen kämpar med att hålla sig vaken :) sötunge men han kommer somna vilken sekund som helst och jag sitter här och dricker kaffe och funderar på vad felet med datorn är men borde nog sova lite om Elias somnar.

Idag blir det ett besök på BVC för att väga skrutten, därefter kanske ett besök av min bästa vännina, får se helt enkelt vad som händer.

Någon som ska titta på lucia på tvn nu på morgonen? Jag brukar inte se sånt men är jag vaken så tittar jag men jag är tveksam till att det skulle göra så man får julkänslor, det enda som skulle hjälpa är om snön kommer.

Jag får uppdatera senare, ska försöka sova lite till nu, har varit uppe sen 4.

Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tipsar fortfarande om sidan http://www.picnik.com/ eller om du laddar ner programmet photoscape, det är gratis och funkar kanon att redigera bilder med!

2011-12-13 @ 09:41:13
URL: http://malingoo.bloggplatsen.se
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Ja tiden går så otroligt fort... Man måste verkligen ta vara på varje dag, varje timma =) Kram

2011-12-13 @ 09:45:16
URL: http://millahoman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0