Underbara svärföräldrar

Det är många som inte tycker om sina svärföräldrar men jag ÄLSKAR dom. Dom ställer upp när helst vi behöver det, det är lätt att prata med dom om allt. Bara idag gjorde dom något oväntat, dom kom ju hit för att hämta sambons bror som sovit här inatt. Med sig hade dom kycklingfile, potatis och sås till oss :) det är rätt skönt att slippa laga middag någon gång.

I skrivande stund väntar jag på att min sambo ska komma hem så vi kan äta, börjar bli lite hungrig nu. Har ju städat och tvättat hela dagen. Först nu tar jag det lugnt och Elias sover men han vaknar väl rätt som det är för att äta han också.

På lördag blir han 8 veckor, hela 8 veckor. Vart tog tiden vägen? det känns fortfarande som det var igår han kom till världen och gjorde oss till världens lyckligaste ♥

För övrigt passade jag precis på att måla mina naglar med det nya lacket jag köpte, blev helt okej. Jag är inte mycket för rött men vad passar inte bättre än det nu till julen. Fast till julafton funderar jag på en nagelförlägning istället, är grymt snyggt.

Vad har ni fina gjort idag?

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Malin

Vill du ha en gratis personlig bloggdesign? Kika in min blogg! :)

2011-12-08 @ 21:51:09
URL: http://malinevacatarina.blogg.se/
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

sv: Va roligt att du är med och tävlar om dagens blogg. Hör av mig när vinnaren är utsedd! :)

Kramar

2011-12-09 @ 01:05:44
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: hanna ♡

okej, hihi :D

2011-12-09 @ 05:44:40
URL: http://heaa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0