Vart tog allmänt hyfs vägen?

Godkväll mina fina läsare

Dagen har varit oerhört lång, jag har varit å slut i huvudet så jag vet inte. Men nu känns det något bättre i huvudet i allafall och jag håller på med maten, fick bli spagetti och köttfärssås ikväll och sambon är äntligen på väg hem också.

Angående rubriken så är jag lite små sur på grannarna ovanför oss. Tjejen i familjen kom ner i fredags kväll och fråga om hon fick låna vår borr, visst fick hon det för det har dom gjort förr. Hon sa att den skulle återlämnas efter en stund och tiden gick och ingen borr fick vi tillbaka. I lördags förmiddag kom hon ner och fråga om det var ok att låna den under dagen och återlämna den på kvällen och ännu en gång var detta okej. Idag är det TISDAG och vi har fortfarande inte fått den tillbaka eller ens hört något ifrån henne. Dock har vi sett henne fleraa ggr men hon har inte ens hejat :-O så jag ska skicka upp sambon sen eller imorgon och begära att få den tillbaka. Här är man snäll och lånar ut saker till grannarna så beter dom sig som idioter.

Fler som har såna jobbiga grannar?

Nu ska jag fortsätta med middagen :) Elias sover men han ska ha mat mellan 19.30-20.30 så får se när skrutten vaknar. Han vakna till för en stund sen men ville då bara ha nappen.

Det snöar för fullt här, ska önskan om en vit julafton slå in trots allt kankse? Hoppas det.

Kram till er

Kommentarer
Postat av: beccis

hur har dagen sett ut för dej? :) kram

2011-12-20 @ 21:19:41
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0