En operation väntar Elias

Gokväll!

Nu har vi varit på BVC och lillskrutten väger nu 3815 gram :-) med andra ord går han upp jätte bra i vikt. Dock upptäckte jag någon hård knöl som var rätt stor i ljumsken på honom, ljumskbråck var det :-( så nu skulle en remiss skickas till barnkirugen och sen väntas en liten operation för vår lille kille. Tycker så synd om honom eftersom det verkade som han hade ont om man tryckte på den, mammahjärtat värker då. Dock fick jag beröm av BCV tanten och läkaren där att jag var så obesevant av mig, klart det är man ju som mamma sa jag :-)

Jag har även hunnit med att baka en kladdkaka till kvällsfikat med min närmaste vännina som jag fortfarande väntar på, men hon kommer säkert snart. Elias har även hunnit med att äta en omgång till, dock åt han inte så mycket så han säger väl till när han är hungrig igen.

Sambon är inte hemma ännu heller, men han kommer också om ett par timmar. Saknar honom faktiskt, han åkte ju hemifrån halv 5 i morse.

Jag är så lycklig över min lilla familj, som jag för övrigt älskar över allting annat.

Har ni några bra tips på vad man kan äta till middag ikväll? kom med förslag.

Nu ska jag passa på att vila den stunden som sötisen sover och innan kompisen kommer.

Önsskar er en fortsatt bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh kladdkaka!

2011-11-25 @ 18:38:15
URL: http://thelizy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0