Jag är gravid igen :)

Godmorgon!
Som ni minns i mitt tidigare inlägg skulle jag ta ett gravtest till eftersom mensen var några dagar sen. Fredagen den 13:e april gick jag upp med skakiga ben och gjorde testet. POSITIVT direkt, vi blev både glada, chockade och förvånade. Vi som inte ens "sexa" på de rätta dagarna pga operationen nästa månad. Nu är dock operationen inställd och dom kommer ha extra koll på graviditeten denna gång pga mina cellförändringar.
Igår morse tog jag ett test till baraför att liksom och enligt mig kan det inte bli tydligare. Går allt som det ska så beräknas vi få vi en bebis till 18 december :-) Vi är lyckliga men chockade att det gick så fort trots att det var planerat.
Imorgon bitti runt 8 tiden åker jag och lilleman till GBG för att hälsa på några kompisar till mig, ska bli riktigt trevligt men jag kommer såklart sakna sambon och djuren.
Idag ska jag iväg och göra en nagelförlägning och ta en fika med en kompis därefter, sen hem och packa så man inte glömer något viktigt.
Ville bara uppdatera bloggen eftersom jag vet att flera stycken väntat spänt på resultatet men här nedan har ni bilden :)
Har ni några roliga planer till helgen?

Kram

Kommentarer
Postat av: Satu- 4 barn på 2 år

Grattis!!!! Va kul!!! Vill ju också....=)

2012-04-20 @ 12:24:25
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Louize

Stort grattis till er =D

såg ditt inlägg innan ang nån som inte hade sele på sitt barn, försökte kommentera de inlägget men de gick visst inte



ha de bra!

2012-04-23 @ 12:24:58
URL: http://shapeful.vimedbarn.se
Postat av: Ida

Grattis & lycka till..!! Kunde inte heller kopiera det inlägget om selen. Jag har alltid sele på mitt barn. Men när jag tex är på öppna förskolan är det många som inte använder sele, som jag har förstått det. Det skulle nog lika gärna kunna hända en mamma som är 40 som en som är 14. Har nog inte så mkt med åldern att göra. Jag är ingen fjortis själv).

2012-04-25 @ 10:03:57

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0