Vann 6 kg godis

Godmorgon!
Lilleman vakna vid halv 6 idag med, som tur är så är ju C ledig nu några dagar så jag ska allt ta igen lite sömn under dessa dagar.
För några dagar sedan hoppa jag på en tävling med hageby centrum där man kunde vinna ett jättestort påskägg med minst 6 kg godis i, för sakens skull logga jag även in på C facebook för att även han skulle delta. Igår blev han taggad utav dom och det visa sig att han var en av dom tre som vunnit detta påskägg :-) kul och ja nu har man ju godis för lång tid framöver i allafall. Så idag ska vi åka och hämta detta i Norrköping och kanske även passa på att fika med Cicci, vi får se.
Annars blir det städning för hela slanten idag, behövs verkligen i allafall.
Vad händer till helgen för er då?

lillen börjar gå åt det bättre hållet men jag tror vi stannar hemma i helgen för säkerhetsskull. VIll att han ska bli helt bra innan vi gör något.
Nu ska jag dricka kaffe innan den lille börja skrika efter mat :)
Pöss på er

Kommentarer
Postat av: Novali

Cool påskpresent alltså :-)

2012-04-06 @ 07:23:31
URL: http://novalislife.wordpress.com
Postat av: Novali

Jo men ni kan väl klä ut er och knacka dörr och ge bort lite :-D



Nä seriöst jag vet faktiskt inget annat en att ge bort

2012-04-06 @ 08:23:45
URL: http://novalislife.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0