Bild på vårt charmtroll

Godmorgon sunshines!

Vi hade förberett oss på värsta natten hittills eftersom lillen inte sov ordentligt igår alls pga bissingen som är på väg upp nu, men han somna som en stock efter lite gnäll runt 22.30 igår. Vi gav honom alvedon innan ifall han hade ont nu när tänderna kommer. Otorligt nog sov han till 5 i morse ungefär och sen efter mat somna han om och sov till 8, så jag har fått sova lite mer vilket känns skönt.

Idag är det mamma fika i stan kl 14, får se om vi går på det. Beror helt på Elias, för är han jätte gnällig är det ju inget kul att gå och då stannar jag hellre hemma och myser med skrutten. Imorgon ska vi i allafall åka på babysim är det tänkt, ser fram emot det för många säger att det är mysigt och det kan jag tänka mig.

1:a februari nu också, känns sjukt alltså. Känns som man knappt hinner med det man vill för dagarna går så jäkla fort.

Lillfisen ligger och sover i sitt babygym :-) han somna visst där så jag ska passa på att plocka undan lite och såna saker nu innan han vaknar för sen är det tänkt att jag ska gå en långis med vagnen och ta med hunden. Håller ju på att banta ner henne lite också, hon väger några kg för mycket, så hennes ben orkar inte så mycket :-( men hittills går det bra hon äter ett speciellt foder och får motion dagligen.

Igår kväll var vår buse på bra humör, lyckades fånga det på bild och jag verkligen älskar den bilden. Ska nog faktiskt förstora den och ha på väggen här hemma.

Vad är era planer för denna onsdag?

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken fin bild på er son. Jag fick en dotter nu i dec så följer lite mammabloggar. :)

2012-02-01 @ 11:49:29
Postat av: Foto, design & vardag - 17 år och mamma ♥

Nej men gud så söööt!



Förresten, du skulle inte vara intresserad utav en ny, personlig och avancerad design? Just nu tar jag endast 50 kr för en header och 100kr för en hel bloggdesign. :)

2012-02-03 @ 21:33:38
URL: http://justababy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0