Ny bild på mig

Godmorgon!

Har ni det bra i kylan?

Vi har det toppen på alla sätt och viss. Min sambo var ledig igår och är ledig idag också, så det blir en rätt kort jobb vecka denna vecka. Även nästa vecka då han ska vara hemma torsdag och fredag för sonen ska läggas in och opereras.

Någon som vet om han kan vaba då? dvs ta ut vård av barn eller måste han ta ledigt från jobb? Vi är så nya på det vi har inte så stor koll än, ska läsa på om det under dagen.

Vår kille är så grymt duktig. I söndags kväll somna han vid 21.30 och vakna vid 7 igår morse, han sov hela natten. Igår kväll somna han vid 21 och sov till 06.45 nu på morgonen, så himla duktig vår lillprins är.

Igår var vi i kyrkan och träffa prästen och gick igenom allting inför dopet. Vi fick ha med låten: Välkommen till jorden så vi är så glada. Den är bara för underbar. Lyssnar på den just nu :-) och sen fixa vi dopklänning&band också så det är fixat nu.

Idag ska vi till Kisa och besikta bilen annars händer inte mycket. Blir väl att ta en fika med farbror Mattias eller Camilla, våra faddrar till Elias :) sambons bror och min bästa vän.

Som bilden nedan såg jag ut i förrgår.

Vad är dagens planer för er idag då?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0