Mitt namnhalsband

Godkväll!

Vår lille kille har fått feber, inte alls mycket. Som mest har den varit på 38 grader så han fick sig ett bad (inte för varmt dock) och en alvedon innan han skulle sova för natten. Hoppas han mår bättre morgon när vi ska åka bil 42 mil typ.

Snickerkakorna blev lyckade i allafall och sambon har redan smakat på dom och han lever än ;-) haha skoja bara. Jag smakar nog inte förrän imorgon. Bild och recept kommer jag lägga upp i bloggen antingen senare eller imorgon.

Min vän Hanna har gjort ett namnhalsband till mig. Jag beställde det redan idag och det vart klart på någon timme så när sambon skulle handla mat så hämta han det på vägen också. Otroligt nöjd blev jag i allafall. Kolla in hennes webshop, jätte fina smycken gör hon.

Nu ska jag skriva upp vilka gäster som kommer på dopet så man har lite koll. Imorgon innan vi ska åka till malmö ska vi åka och prova dopklänning till lillen. Någon som vet vart man köper dopljus?

Kram


Kommentarer
Postat av: emma

suuperfiint! :)

2012-01-18 @ 22:37:02
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Hanna - mode, smyckestillverkande och min vardag

Tack för länken. :-)

2012-01-21 @ 13:21:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0