Åkte ambulans till sjukan

Godmiddag alla!

Hoppas ni mår bra? vi mår helt ok, jag har dock mått bättre.

Vaknade i måndags med lite små smärtor i magen som blev värre och värre. Såklart oroade man sig för den lill* där inne men tack och lov mår h*n bra.

I tisdags morse ensam hemma med Elias och allt fick jag nog, jag kunde knappt stå på benen än mindre ta hand om Elias. Ringde 112 som skickade en ambulans, fick åka in och Elias följde med. Han hämtades av farmor&farfar någon timme senare som tur är, då hans pappa inte kunde komma precis då.

Efter en hel dag med massa tester av olika slag, blodprover, ultraljud osv så visa det sig att jag hade infektion i tjocktarmen, tror fan jag har ont då. Christian har fått ta ledigt igår, idag och även imorgon för att ta hand om Elias för jag orkar inte. Idag mår jag något bättre men helt bra är det inte än, tacka vet jag panodil så jag får sova på natten i allafall.

Imorgon går jag in i vecka 14 och igår fick vi en snabb titt på bebisen som mådde hur bra som helst :-) det var höjdpunkten i allt elände.

Nu är Christian ledig i 3 veckor, så himla skönt och om en vecka kommer min älskade mamma upp till oss och min systerson följer visst också med :-)

Elias blir hela 8 månader imorgon, gud vad tiden springer iväg.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kram


Kommentarer
Postat av: Lanjas - www.Lanjas.com

söt header

2012-07-03 @ 21:11:18
URL: http://lanjas.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0