Äntligen helg

Godmorgon!

Det var ett tag sen jag skrev nu igen men ja det är full rulle med en busunge här hemma hela dagarna :-)

Kl 4 bestämde sig Elias för att det var morgonen, dock somna han en timme till vid 5 så det ska bli skönt med helg så sambon kan ta honom lite. Dessutom är tand nr 2 på väg upp nu, brevid den första som kom upp.

Igår var vi på ultraljud och det gick jätte bra. Går in i vecka 13 idag och BF är 20 december. Vi gjorde kubb och fick en risk på 1:12000 dvs en minimal risk för att barnet skulle ha down syndrom vilket känns skönt.

Sambon fick åka igår trots att han var ledig, inget ovanligt iofs. Det jag tycker är så jävla dålig stil är att dom ringet ett par timmar innan han ska åka. Jag blev sur och förbannad, samtidigt ledsen. Så jag sa att nästa gång får han välja ärligt talat. Ska han åka ska dom ta tummen ur röven och ringa på förmiddagen och meddela detta och inte 2 timmar innan typ. Jag sa att när bebis nr 2 kommer ska han inte göra så, då får han säga nej att han har annat planerat, punkt slut. Han ska ge fan i att vara så jävla snäll och våga säga nej till sin chef annars kommer det sluta med att han bor ensam till slut, för det är just så det känns att jag är ensamstående med en inneboende på helgerna (dvs sambon)

Vad ska ni göra i helgen?

Här blir det nog lugnt, vi var barnlediga fre-lördag förra helgen vilket gick jätte bra. Vi var ute och åt plankstek och såg MIB 3 på bio och sov länge dagen efter, mysigt värre.

Lägger in en bild från ultraljudet igår.

Hoppas ni får en fin dag


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0