Elias 8 månader

Godmorgon!

Här vaknade lillen vid 5 men som tur är somna han om i 1½ timme till. Vilket pissväder man har idag, ett riktigt mysa inne väder i allafall. Tänkte att vi skulle sortera alla kläder, lägga undan lillens kläder i strl 50, 56 och 62 tills nästa bebis kommer. Strl 68 kan han ha ett tag till, vissa plagg i allafall.

Igår kväll kl 20.14 blev Elias 8 månader, tiden går rysligt fort. Tycker inte alls det var så länge sedan han föddes.

Sambon sover fortfarande men han vaknar nog om en stund, brukar gå upp vid denna tiden när han är ledig.

Vad gör ni i helgen?

Magen känns något bättre, har kunnat sova de senaste två nätterna utan panodil i kroppen i allafall vilket känns skönt. Men jag är  ganska öm fortfarande efter alla kramper jag haft.

Nu ska jag klä på mig och fixa kaffe så dagen kan börja.

Hoppas ni får en bra dag :-)

Det finaste vi har ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna - Livet med Wilton

Min son är född exakt ett dygn senare än din, 16/10 20.14 :) Trodde först att det var exakt samma, men sen kom jag på att du skrev igår.

2012-06-26 @ 20:39:48
URL: http://www.livetmedwilton.blogspot.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0