Vecka 15+magbild

Godmorgon!
 
Hoppas er midsommar var bra? här var det bara bra, fint väder också även om det blåste lite.
Vi åt och drack gott (alkoholfritt till mig såklart).
 
Att magen växer snabbare vid andra, tredje graviditeten osv stämmer rätt bra. På mig ser det ut som jag är i typ vecka 20 eller något :) men det är ju mysigt så jag har inget emot det. Tänk att om drygt en månad så har jag gått halva tiden av graviditeten, det har gått fort.
 
För att klargöra lite saker här så är jag såklart glad över att C har jobb, såklart. Däremot att han jobbar fast han är ledig ibland är jobbigt och han är för snäll och kan inte säga nej. DÅ får jag känslan att han hellre jobbar än att vara med familjen. Jag har sagt åt han att jag inte vill veta av något sånt när nr 2 kommer, dvs att han jobbar när han egentligen ska vara ledig, så valet ligger hos honom.
 
Och baraför han har jobb betalar han inte allt. Vagnen fick vi i present innan lilleman föddes, bilbarnstolen betala jag för MINA pengar. Resorna vi åker på betalar vi vår egen del på, så det är inte tack vare honom vii kan köpa dit och dat som många verkar tro.
 
Han betalar väl hyran, elen och sådär medans jag står för maten åt oss, Elias och djuren och även jag betalar en del gemensamna räkningar. Men detta är ju något vi kommit överens om innan vi blev sambo.
 
För övrigt ska jag snart klä på lillen och gå och köpa lite frallor till frukost till oss alla, vore så gott.
 
På måndag åker mamma och Anton hem igen, men det är dags för oss att åka ner också, får väl se om C följer med, för jag vill stanna nere minst 1 vecka i allafall så lillen får knyta an till sin mormor också lite, vilket är svårt när C jobbar men han påstår att han inte klarar sig så länge utan oss.
 
Igår slängde jag ihop en liten tårta dagen till ära och även en bild på magen, den är tagen igår när jag gick in i vecka 15.
 
Hoppas ni får en bra dag.
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bebismagen! :-)

2012-07-10 @ 22:36:37
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0