1 år sedan idag

Godmorgon!

Här vakna jag när sambons klockan ringde runt 6.30 så jag fick snällt gå upp då, skönt att få sova lite längre i allafall. Lilleman vakna strax därefter och har precis ätit, han höll på att somna mitt i maten så nu sover han en stund igen.

Idag är det exakt 1 år sedan vi fick veta att Elias låg i min mage, sjukt vad tiden har gått fort. Elias är det bästa som någonsin har hänt oss och vi älskar honom merän vi kan beskriva ♥ han är det finaste, dyrbaraste och det BÄSTA vi har. En vacker dag får vi säkert ett syskon till honom och h*n kommer vara lika älskad.

För övrigt händer inte så mycket idag, skulle träffa Madde men det blev inställt för hon var tvungen att vara i skolan på något obligatoriskt skit som hon sa :-) så får se vad vi roar oss med idag.

Jag ska i allafall dricka kaffe och sen när Elias ätit gröt runt 12 så ska vi ta en sväng med hunden i allafall. Kan ju hoppas sambon kommer hem i vettig tid igår, igår kväll var han hemma 22.30 :-O hann umgås i 30 min innan vi skulle sova, så som sagt jag hatar han jobb. Men imorgon tog han ledigt då jag ska till sjukhuset och ta lite fler prover, och DÅ ska jag passa på att sova lite.

Hur ser er dag ut?

Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0