20 dagar kvar

Godmorgon!

Exakt 20 dagar kvar tills jag fyller 30, hur ska det firas tycker ni? Först den 28:e ska jag till Malmö och bli firad där, dom ville tydligen inte. Det är tydligen något speciellt med att fylla jämt ;-)

Natten den har varit, hrm ja helt okej. Sambon fick gå in runt 1 inatt till lillen som då hade tappat nappen, klockan 1.30 var det min tur som tur är somnar han lika snabbt om han inte fortfarande sover när vi kommer in, det verkar lite så men han öppnar munnen för nappen i allafall.

Sen sov han till strax efter 5 så lite sömn har vi ju fått som tur är. Så han fick lite mat som han inte fick behålla mycket utav och höll på att kvävas, skulle just skrika på min sambo så illa var det, jätte obehagligt var det. Nu sover han igen, han är såå jätte trött vår stackars lillkille.

Här sitter jag och dricker kaffe och ska nog vila en stund efteråt OM han fortfarande sover då. Ska låta sambon sova ifred så jag lägger mig inne hos Elias.

Annars ska jag hinna ta en sväng med dammsugaren innan Madde kommer, hon kommer kl 10 istället för 11 för då kunde hennes sambo köra henne, vilket är bra då hon har en jäklig foglossning.

Nu ska jag spela lite och dricka kaffe, skriver lite senare under dagen.

Kärlek till er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0