30 års dagen är här

Godmorgon!
Här vakna jag och Elias runt 6.30, som tur är så är Elias feberfri idag vilket känns bra. Jag däremot är lika snorig som igår tyvärr, så det blir väl en lugn dag här hemma.
Blir ev att gå ut och äta gott senare idag innan sambon ska iväg ikväll och jobba. Hela familjen är vakna nu, ovanligt faktiskt annars brukar min sambo sova vid denna tidpunkten.

Vad ska ni göra idag då?

Under veckan nu ska jag väl baka, får ju lite besök på lördag av några vänner och svärföräldrarna. Tänkte bjuda på tårta och lite sånt.
Och till er som undrar så har Elias ingen sjukdom, att han inte har hår betyder ingenting, han är för guds skull bara 5 månader. Mitt kusinbarn fick hår först efter 1 år så det är inte så ovanligt. Så nu slipper ni fråga det :-)
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS =)

2012-03-21 @ 12:57:24
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0