Bild på tavlorna

Här är vi uppe förre tuppen igen, Elias vakna vid 04.40 ungefär så det var bara att gå upp, tur jag la mig runt 22.30 igår så jag fick sova lite mer inatt. Elias fick mat och sitter nu i sittern och sover nästan igen, han brukar somna om ett par timmar när han vaknat såhär tidigt så då ska jag med lägga mig tänkte jag.
ÄNTLIGEN fredag och snart helg igen, känns skönt. Imorgon ska vi med Madde på en loppis där dom säljer scrappbook saker, så jag hoppas vi hittar något fint. Därefter blir det en fika hemma hos henne.
Vad är era planer för helgen?

Som jag lovat så kommer en bild på tavlorna här, visst är dom söta? Kommer sitta så bra i Elias rum.
Nu verkar lilleman somnat så jag skriver mer sen.
Kramar på er

Kommentarer
Postat av: Terese

Låter som du ska ha en lagom mys helg..

Här blir det huset fullt för jag har skickat päronen på bio i kväll så vi får en 19åring, en 13åring en 11åring en 4åring eller ja han e snart 4 :), sen en liten Asta deras hund så ja här blir det fullt hus

2012-03-09 @ 09:06:41
URL: http://minrorigavardag.blogg.se/
Postat av: Terese

oj glömde säga jätte fina tavlor

2012-03-09 @ 09:07:12
URL: http://minrorigavardag.blogg.se/
Postat av: Titti

Vart har dom loppisen ngnstans??

2012-03-09 @ 09:52:34

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0