Folk som inte har nåt liv

Det har vi fått erfara idag, tydligen får man inte ha sina åsikter utan att folk på omvägar ska öppna käften. Min åsikt om olika saker kommer jag ALLTID ha och det är inget jag ångrar eller kommer be om ursäkt för.
Jag syftar nu på 2 misstänkta som har skvallrat om en sak jag skrev tidigare, om vad jag tycker om sambons jobb osv, vi vet vem det är som skvallrat och troligen har dom inget liv. Fattar inte hur folk orkar lägga sig i andras liv faktiskt, inte direkt moget och det är äldre personer jag snackar om.

Christian kom i allafall hem vettigt idag men ska såklart in och lasta några timmar i eftermiddag igen men sen tar vi helg. Jag tackar gud för att han inte jobbar helger, då skulle han nästan aldrig träffa sin son.

Ska ge lillen mat nu och sen ska vi äta lite innan han ska iväg. Sen blir det helg med chips och dip framför en film.

Vad har ni för planer i helgen?

Kram



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0