Helgen är över

Godmorgon Sverige!
Här har man varit vaken sen 5.30 då den lille vaknade. Ännu en dag som han vaknar tidigt, han har inte vaknat senare än 6 på morgonen på hela helgen, lite små jobbigt men vad gör man.
Helgen har varit lugn och skön i allafall, precis som det ska vara. Dock är sambon ledig mån och tisdag också :-) så skönt faktiskt. Imorgon är det dags för 5 månaders sprutorna för skrutten, gör ont i hjärtat bara jag tänker på det och på hur ledsen han kommer bli.
Idag ska vi åka och våldgästa sambons moster och hennes man och se om dom är hemma :-) dom sa på dopet att dom gärna vill att vi kommer förbi någon dag, så varför inte.
30 års dagen närmar sig med stormsteg :-( så till helgen kommer svärföräldrarna och ett par kompisar hit på födelesedags fika, ska bli mycket trevligt. Helgen därefter blir det kalas i Malmö för mig, det blir en hel del nu men
30 är ju ändå liite speciellt, right?
Satt och räkna igår och nästa år dvs 2013 fyller många jämt, bla min mamma, sambons båda föräldrar, sambon, sambons bror och min mormor :-) det blir ett dyrt år, haha
Sitter och dricker kaffe och lyssnar på westlifes låt something right så underbar.
Har eran helg varit bra?

Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0