Jag vann :)

Godmiddag!

Nu för en stund sen kolla jag mina kommentarer och då hade jag fått en från
Millah om att jag hade vunnit nalletavlorna jag var med och tävla om för ett tag sedan. Jätte söta och dom kommer platsa bra i Elias rum. Jätte kul att jag vann, det trodde jag faktiskt inte.

Nu har jag i allafall tagit igen lite sömn, sov nästan 3 timmar och vakna för en stund sen. Hur skönt som helst. Elias fick prova banangröt idag, och enligt pappa Christian så gilla han det.

Annars sover Elias lite nu, han har inte sovit alls i stort sett sen han vakna vid 9, så han är mycket bättre så lite senare blir det att klä på oss och gå en sväng till netto, så vi alla får lite frisk luft.

Så nu ska jag och sambon fika lite innan vi ska gå sen.

Har ni också ett vår väder idag? Det har vi här och det är underbart, synd bara att det blåser som f*n.

Kram






Kommentarer
Postat av: elfina

ja fy faen va det blåser! men jag kämpade mig igenom 10,2 km i den.. hoppas ni är nöjda med fredagen! ha en toppen helg

2012-03-03 @ 00:23:13
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Jokloom

Oj!! Vad har hänt med barnet? :(

2012-03-03 @ 23:41:40
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie ♥

kul att vinna:)

2012-03-07 @ 08:31:10
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0