På ett jävligt humör

Ja nu är jag på ett över jävligt humör, det gick på några minuter bara. Hela förmiddagen har jag varit på bra humör, livet har varit underbart och allting, när jag sen pratar med min sambo visar det sig att han kommer hem först imorgon kväll och inte ikväll. Ja som sagt jag har sagt min åsikt om hans jobb osv och håller fast vid det, man kan nästan tro att han är deras enda anställda. Ska han åka från karlstad till småland idag också, jösses dags att skärpa till sig och sluta utnyttja sina anställda.
Annars är det bra, min 3o års dag blev också förstörd pga hans j*la chef, han var tvungen att åka tidigare än han egentligen skulle så vår mysiga restaurang besök gick åt skogen. Undra om dom känner sånt på sig. Tack och lov har jag underbara Madda som kom förbi en stund och lämna en present :-) ett par örhängen, tack gumman.
Jag kan inte sluta fundera på hur många ggr i månaden som cheferna sover borta från familjerna, förmodligen ingen gång alls för det gör ju deras anställda som har barn, vet ju att en av cheferna inte har barn så.
Händer förmodligen ingenting här idag, blir väl en likadan dag som igår, med andra ord kass.
Hoppas ni har en bättre dag än mig.
Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0