Pappa jag kan själv :-)

Godmiddag!
Vill börja med att säga att det INTE går att göra mellanslag. När inlägget skrivs ser det bra ut men trots det sitter all text ihop när jag sparar och publicerar inlägget, fel på blogg.se? tror nog det
Passar på att skriva ett inlägg nu medans lillen sover, snart dags att väcka honom då han ska äta lite middag. Som jag tidigare visat och skrivit så har ju lillen börjat med gröt och smakportioner nu, och han vill gärna ha en egen sked också, som ni kan se nedan. Helst ska man äta med hela ansiktet ♥ sötunge.
Imorgon jobbar sambon sista dagen för denna veckan, sen på torsdag drar vi ner mot Malmö och hälsar på min familj och firar mig lite i efterskott.
Har veckan börjat bra för er?

Så fort vi kommer hem igen ska jag börja med cambridgekuren, typ som en kickstart på min viktminskning. Har ju druckit detta förr och jag mådde jätte bra och hade energi som en jag vet inte vad. Så idag fick jag hem 30 påsar jag köpt, blir att köpa lite till men detta är ju en början. Ska köra ren kur dvs 3 påsar om dagen och minst 2 liter vatten. Klara jag det innan så gör jag det nu med.
Funderar även på att åka till GBG när vi kommer hem från Malmö. Har en vän där nere som inte mår så bra och jag tror att han skulle behöva en vän att prata med, och sen blir det att hälsa på en annan kompis, Johanna som det var evigheter sedan jag träffade, det var innan vi fick barn. Såklart följer Elias med i såfall för  C jobbar ju.
Nu ska jag avsluta här men kanske skriver lite senare istället.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Novali

Hej jag hitta hit via familjeliv. Så fin blogg du har.



Börjar själv med vlcd nu på tisdag den 10 så önskar dig lycka till :-)

2012-04-06 @ 07:20:59
URL: http://novalislife.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0