Sovmorgon ännu en gång

Godmorgon sunshines!

Vi fick rejäl sovmorgon idag också, äntligen börjar rutinerna återkomma till hur dom ska vara. Lilleman somna vid 21 igår, han var såå trött stackars och sov sen till strax efter halv 8 nu på morgonen. Nu har han ätit lite och ligger här på golvet och snackar och kämpar för att vända sig från rygg till mage, tvärtom kan han ju och det ser ut som det inte dröjer länge innan han kan åt andra hållet också, liten börjar bli stor.

Annars sover sambon och jag dricker kaffe och går och små plockar lite. Får se om vi åker till svärföräldrarna idag eller om dom kankse kommer till oss, det märker vi.

Vad är era planer för denna söndag?

Sambon är ju ledig imorgon också så riktigt än är inte helgen slut för oss. Och sen tog han ledigt på torsdag då jag ska till sjukhuset och ta fler prover om mina misstänkta cellförändringar. Jag hoppas så innerligt att det inte är något, och om det nu är något så är det ju i tidigt stadie och kan lätt behandlas som tur är.

Idag ska vi testa att ge Elias bara gröt till lunch sen runt 12.30 när han ska äta. Han blev mätt på smakportionen igår och ville inte ha ersättning efteråt så idag får han säga till om han vill ha ersätning efter, men gud så nöjd han var igår, tror aldrig vi sett honom så nöjd tidigare.

Jag kommer uppdatera lite senare för nu ska jag göra lite nytta här.

Kram på er


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0