Vaken sen 5

Godmorgon!
Trots att lilleman var så trött igår kväll och slockna direkt så vakna han kl 5. Trots att sambon är ledigt var det givetvis jag som fick gå upp, aldrig får jag sova ut riktigt alltså, minns inte ens när min sambo gick upp på natten och/eller tidig morgon med lillen så jag fick sova, vilket betyder att det var länge sen. Känns nästan som man är ensamstående faktiskt, kanske borde vara det istället. Känns faktiskt som han skiter i vilket bara han får sova.
Har inget emot att gå upp men någon gång vore det skönt att få ligga kvar och få sova en HEL natt och morgon utan att behöva gå upp vid 4-5 vilket har blivit rätt ofta nu senaste veckan.
Så ja här sitter jag, trött, ont i ryggen som snart går av känns det som och sambon ligger och snarkar och jag är skapligt sur på honom.
Idag ska man till läkaren annars blir det nog relativt lugnt. På lördag ska jag på loppis med Madde där dom säljer scrappsaker, därefter blir det fika hemma hos dom.
I tisdags kom ju tavlorna jag vunnit, riktigt söta var dom. Får lägga upp bild sen.
Nu ska jag fixa mig lite kaffe.
Bye for now

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0