En mysig helg med familjen

Godmorgon!
 
Här är jag och Joline vakna, hon vakna vid 05.10 för mat och kunde sen inte somna om. Eftersom hon sovit sen kl 20.00 igår kväll utan att vakna så gör det inget att hon ville upp nu.
 
Jag ska dricka lite kaffe och vakna till lite, känner mig mer död än levande just nu.
 
Har er helg varit bra?
 
Vår har varit helg okej, vi var hos sambons bror i lördags och åt&fika gott eftersom han fyllde 30 i fredags. Igår var en lugn dag. En tjej kom och tittade på vår lägenhet och vi ska titta på hennes imorgon. Gillar vi hennes blir det troligtvis att vi byter lägenhet med varann bara hyresvärden godkänner oss. Vi har en 3:a och hon en 4:a.
 
Under veckan vet jag inte om det händer så mycket faktiskt. En fika med grannen idag och imorgon blir det handling då man får pengar då.
 
Vi har en överraskning som jag kommer avslöja till helgen eller något. Vi ska prata med våra föräldrar först. Nej jag är inte gravid :-D
 
Nu ska jag ta mitt morgonkaffe innan nästa vaknar.
 
Ha en fin dag. Bilden är på våra barn i lördags innan vi åkte på kalas.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0