Joline 1 månad

Godmorgon!
 
Här fick vi sovmorgon utav Joline till 8.45 :) och Elias han vaknade 09.20 ungefär.
 
Min mamma åkte hem i lördags eftersom den biljett jag först boka till henne på tisdagen förra veckan var fel. Det var tydligen Malmö-Linköping och skulle vara tvärtom. Som tur är så skratta vi bara åt det hela eftersom det var första gången jag gjort fel på alla år jag har bokat biljett.
 
I lördags kväll kom sambons föräldrar+bror hit och hjälpte oss att få upp tvn på väggen och fikade lite och igår var en allmän lugn dag.
 
Händer nog inget i veckan, väntar på paket ifrån halens&ellos med lite nya kläder i. Har ju gått ner mkt efter förlossningen och har en vikt nu som jag inte haft på många år. På fredag ska vi till BVC med Joline och sen ska vi åka till Kisa och lämna Elias hos hans farmor&farfar och där ska han vara fredag-söndag så jag och sambon får ge all tid och knyta an lite till Joline utan Elias som kräver all uppmärksamhet.
 
Joline blev 1 månad igår ♥ sjukt vad tiden går fort.
 
Har ni haft en bra helg?
 
Nu blir det kaffe här så jag önskar er en bra dag.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Å men grattis till den lilla söta:)!

2013-01-15 @ 22:34:15
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0