Tack mina fina läsare

Ni ska bara veta hur tacksam jag är emot er som har röstat på vår lilla prins. Han har 10 röster merän tvåan nu och ligger därmed 1:a :-) tack för det solstrålar.
 
En underbar lördag är det med, jag och ungarna gick upp vid 6.30 medans sambon kom upp vid 7.30 ungefär. Tänkte låta han sova ut men längre än så kunde han visst inte sova.
 
Har gjort ordning i Elias rum, dammsugit och tvättat golv och ska tvätta hans matta också så det är fin där inne nu. Övriga lägenheten städar vi imorgon innan vårt fikabesök kommer.
 
För övrigt blir det att gå ut lite med barnen sen och sen blir det helt enkelt bara en lugn och mysig lördag med finaste familjen. Tänkte baka en kladdkaka eller blåbärs cheescake till imorgon också.
 
Vad har ni för planer i helgen?
 
Bilden är på våra fina hjärtan :) Elias är så snäll mot lillasyster och tycker så mycket om henne, än så länge i allafall ;-) haha man vet ju hur det lär bli när dom blir större.
 
Önskar er en underbar dag. Kram till er
 

Kommentarer
Postat av: Fru Fantomen

Väldigt fin dag är det verkligen. Jag hade också intentionen att låta min sambo sova ut i morse, men nej. Han vaknade redan halv åtta. Just nu väntar vi ut vår lilltjej som har en sovdag verkar det som. Det mest avancerade vi har planerat för dagen är att ta oss till ICA och handla :P

2013-03-16 @ 12:57:04
URL: http://finkelfantomerna.bloggplatsen.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0