Äntligen lugn och ro

Godkväll!

Trodde verkligen inte att jag skulle hinna blogga mer idag eftersom Elias har varit väldigt gnällig och missnöjd i ett antal timmar. Troligen var han övertrött och då passa ingenting man gjorde. Tycker så synd om honom då. Men så fick jag iden att bada honom innan han skulle äta, och det älskar han. Han sa inte ett ljud förrän han kom upp ur badet. Därefter fick han mat och sen slockna han på några få sekunder i min famn och nu ligger han i sin säng och sover så gott så.

Vi hittade även en babyvakt idag från philips advent. Vi har testat den ett par ggr ikväll och den funkar riktigt bra. Den kostade 650 kr på teknik magasinet och hade väldigt många finesser, bla

Tvåvägskommunikation så barnet kan tröstas av din röst

Ett urval av vagvisor

Svag nattlampa som ger lugn och tröst

Räcker 360 meter

och riktigt bra ljud var det också. Hittills är vi nöjda. Vi har 2 års garanti på den också om det skulle bli nåt fel men det hoppas vi inte på.

Så nu funderar jag på att mysa ner mig i soffan med sambon innan det är dags för en duch och sen sömn. Sambon ska upp kl 04.30 imorgon för att åka till jobb så sömn behövs.

Önskar er en fortsatt bra kväll. Sovgott folks.

Kram


Kommentarer
Postat av: Astrid.

Åh gud så söt:) Ge mig, jag vill gosa :)

2011-12-08 @ 22:47:06
URL: http://astahre.blogg.se/
Postat av: MARIA STARCEVIC

Åh, vilken liten sötis!!!

2011-12-11 @ 21:21:08
URL: http://mariastarcevic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0