New Underwear

Nu är vi äntligen hemma, gud vilken tid allting tar alltså. Men på BVC gick det toppen, han gick igenom utan anmärkning och väger nummera 4750 gram och är 53 cm lång, min fina älskling.

Och vräkt ner snö har det också gjort, riktigt ordentligt. Fick använda regnskyddet på vagnen och det blev helt vitt på några minuter, tur Elias låg så mysigt nerbäddad där, jag däremot var inte direkt beredd på detta plötsiga väder och mina stövlar tål inte vatten, jag blev genom blöt ända in på huden på fötterna, så det var skönt när man kom hem igen och kunde ta av sig och byta om till mjukiskläder :-)

Hitta i allafall en ny bh med tillhörande trosor till. Har länge letat efter en ny bh men varken H&M eller Lindex bland annat har haft min storlek, tills idag då jag hitta detta vita spets setet på bilden, så jag slog till eftersom det var sista storleken som passa mig. Bhn är full med glitriga stenar, riktigt super fin är den.

Tror ni min sambo gillar det? ;-P haha det märks väl.

Vad har alla andra haft för sig idag?

Själv har Elias rätt nyligen ätit och jag ska påbörja julgodis baket tänkte jag.

Kram på er



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0