Sovmorgon till 9

Godmorgon fina ni!

Idag gav sambon mig sovmorgon till 9, var hur skönt som helst att få sova ifatt lite. Nu har han åkt till jobb i allafall men kommer hem i eftermiddag och äter för sen ikväll ska han till västerås också i jobb så ikväll och inatt blir jag och Elias ensamna hemma.

För övrigt kommer det upp en tävling under dagen med ett pris från
silverbiten som sponsrar med ett pris, snällt va? :-)

Elias ligger och sover efter maten och jag sitter här och lyssnar på julmusik, men det verkar inte hjälpa alls. I feel NOTHING, men halt ute är det i allafall och rätt kallt så det är väl bara att hålla tummarna att snön vill komma någon gång, vad sjutton blir det annars för jul.

På fredag nästa vecka kommer min mamma och systerson upp och ska vara här en vecka, det gillar vi. Vi turas om att åka. Innan kunde det gå 6 månader emellan träffarna men det funkar inte nu när Elias finns med i bilden. Så ena månaden kommer dom och sen åker vi ner i januari.

Älskar Elias så otroligt mycket. Jag trodde inte man kunde älska någon så mycket men det kan man tydligen. Han är det bästa som någonsin har hänt oss ♥

Nu ska jag föreberedda lite här för tävlingen och dricka kaffe och sådär.

Kram till er

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: tack!

Nää, inget speciellt igår.. Jag bara pluggade hela dagen och det ska jag göra idag också :/ själv då? Hur firade ni/du Lucia? :)

2011-12-14 @ 12:21:00
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: maaliin.se

svar: det är fler än inga alls :)

2011-12-14 @ 12:53:59
URL: http://maaliin.se
Postat av: Lilian

Spännande med tävling :)

2011-12-14 @ 17:17:54
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0