Bild på nya vagnen

Godmorgon!
 
Här gjorde jag och lillhjärtat morgon kl 6 och han har precis ätit lite gröt och fått ren blöja så nu för stunden är han nöjd så då passar jag på att blogga lite.
 
Tänkte lägga in lite bilder på Elias nya vagn, vi köpte den direkt i butik och kom undan rätt billigt. Bara vagnen kostade 3500, vindskyddet 500 kr och skötväskan 250 kr, men vi betala 3200 för ALLT jag skrev nyss så vi är nöjda. Vagnen är vi också jätte nöjda med, en emmaljunga scooter 2.0 blev det. Lillen sitter och ligger jätte bra i den och den är så bekväm och skön att köra.
 
Imorgon är det dags för BVC igen med snutten så det ska bli intressant att se vad han gått upp sen sist. Och på fredag kommer svärföräldrarna och hämtar vovven som ska bo hos dom medans vi åker på kryssning.
 
När vi kommer hem på måndag blir det att städa för kl 11 på tisdag redan kommer min mamma upp igen :-) stannar en vecka ungefär denna gången också. Måste försöka åka ner till Malmö en gång i allafall innan det är dags för bebisen att komma ut.
 
Vad händer i veckan för er då?
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0